ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
Zgodnie z ustawą z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2005 r. Nr 64 poz. 565 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 200 poz. 1651) Starostwo Powiatowe w Pszczynie informuje, że została uruchomiona Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Starostwa Powiatowego w Pszczynie umieszczona jest na platformie

UWAGA! Aby można było złożyć wniosek konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie SEKAP – konto jest bezpłatne. Załóż konto.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Pszczynie:
I. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
II. Dostarczenie dokumentów do Kancelarii Starostwa pokój nr 1 w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałki od 7.30 do 17.00, od wtoru do czwartku od 7.30 do 15.30, natomiast w piątki od 7:30 do 14:00 na następujących nośnikach danych:
· dyskietka 1,44 MB
· pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
· płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Pszczynie:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
· doc, docx, rtf
· xls
· csv
· txt
· gif, tif, bmp, jpg
· pdf
· zip
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
|